✿Home✿

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

✿Followers✿

✿My Viewer ✿

Tuesday, November 23, 2010

Alhamdulillah Menang Lagi

Lets picture tell u the story...
Alhamdulillah menang lagi GA dari Cinta Craft.....syukur sangat2 pasnih leh la buat aper2...hope tangan dah ok!

Thursday, November 18, 2010

Giveaway~Giffy~

Again I'm joining another GA from blog that I found in CraftZone.... Giffy is helding a GA till 4th December 2010....Sy masuk dalam ONLINE CATEGORY yer....
Hurm tengok blog Giffy nih menarik sungguh...pelbagai craft yang dia hasilkan...yang mengkagumkan dia ada kedai kat Wangsa Maju...bestnyer kan ader kedai sendiri.....Dalam blog dia nih saya suker part DIY Ideas owhhh sgt  menarik....antara idea yang saya ske ialah....



Tak menang tak kisah...tp yang pasti saya sgt ske ader craft member yang mcm Gify nih...leh tukar2 idea kan...:)


Giveaway ~Cinta-Craft~


Lama rasanya tak update blog nih...sibuk sgt dengan 2-3 bender dlm life....so kali nih me nk join Giveaway yang dibuat oleh [Cinta-Craft]

Kalo menang Alhamdulillah pun ok...x menang menambahkan lagi bilangan crafters dlm list me...:)

Thursday, August 26, 2010

Giveaway from My Lovely Ribbons N Laces

OK this time around I'm joining this giveaway from My Lovely Ribbon n Laces because she was born in August.....

Hope that I will win her giveaway....

A Welcome Giveaway from Botang Shoppe

I'm joining this Giveaway form Botang Shoppe....

Hope that I can win this.....


Tuesday, July 13, 2010

GIVEAWAY! DESIGNER COTTON FABRIC for FREE


Sangat best masuk web nih.....GIVEAWAY nih menyajikan hadiah yang sangat menarik....berminat gi la sini.......

Thursday, July 1, 2010

LET's CRAFT Giveaway


I'm joining this giveaway. There's no rules for me to promo this giveaway on my blog...But I love to do it because they got a really nice blog, idea n creativity.....

Monday, June 7, 2010

UPDATE!!


Saya kene update itu yang penting...Nantikan update dr saya...owwwhhh miss to update....

Thursday, May 20, 2010

Nuyui First Giveaway

owhhhh...kalo dgr pada url blog mmg menyeramkan...Puteri Roh....heheheh kali nih Haja join giveaway dr Nuyui lak..... syarat2 nya tak susah...kengkawan leh try kat Giveaway Nuyui nih.....hadiah pun bunyi menarik jerk...tp masih misteri...semisteri nama blog nih....

Jangan lupa tau join n memeriahkan blog sahabat kita nih...:) tarikh tutup dia pun misteri yer la...tarikh ok la 23 Mei 2010 tapi waktunya tuh mmg sgt2 pelik...4.20 pagi....ingat tau sebelum jam 4.20 pagi....

Tuesday, May 11, 2010

sararisa-craft giveaway kembali!!!


Yeah!!! Nampak pic di atas, itu la hadiah yang perlu didapatkan... :) kali nih haja join Sararisa punyer giver away...ooooowwwwhhh harap2 kali nih saya berjaya la...saya kali ke 2 join giveaway dia nih... :) Hadiah menarik...sgt mahu ini giveaway.. :)

wiwiwiwiw...saper2 nk join tarikh tutup contest ini ialah 18 MAY 2010 pada pukul 8mlm...ingat tuh.....ini giveaway SARARISA yang punyer... :)

Monday, April 19, 2010

✿Flowery Heart ✿

Alhamdulillah I won giveaway again. This time I got as below picture. 

Gosh so many things i can do with this pack. Thanks a lot for giveaway helder HomegalHandmade

Tuesday, April 13, 2010

Giveaway ~~888th days... GIVEAWAY~~

Love to join this giveaway from Homegal Handmade


This pack is for crafter... since i'm a crafter, i chose this pack. This pack consist of:-

4 felts(approx. 23 X 41cm)
3 fabrics(approx. 42 X 42 cm)
2 zips
2 hairband
5 bells
3 cotton buttons
5 coconut shell buttons
1 box of small beads(5 colours in it)
 
Anyone who love to join this giveaway can click here

Closing date: Thursday 12am,April 15th.

 

Tuesday, March 16, 2010

...::: Ins.P.ra.C.Falisha GIVEAWAY :::...


Kali nih Haja join giveaway dari Falisha. Tarikh tutup giveaway nih 31 Mac 2010. Jom memeriahkan giveaway nih...:)

1♥cottage::.Birthday Giveaway! ♥


I join 1♥cottage::.Birthday Giveaway! ♥ for any one who love to join this giveaway click here!
And I love this pic a lot...and I hope I can get this adorable doll.

..::bIRtHdaY gIvEaWay::.. :L:I:L:L:Y:S:H:O:P:P:E:

Nampaknyer join lagi giveaway nih....heheheh

:L:I:L:L:Y:S:H:O:P:P:E: ader la 1st inspiration for me untuk involve dlm biz craft nih...heheheh sbbnyer kat sini la saya dengan Bieha kongsi beli kain felt...di harap pihak :L:I:L:L:Y:S:H:O:P:P:E: dapat menambahkan lagi produk dengan ader giveaway birthday beliau...bak kata omputih "One year older, one year wiser"

OK buat sesiapa yang nak join nih leh la klik kat Lilly Shoppe tuh yer..:) tarikh tutup dia 11 April 2010

Monday, March 8, 2010

Rozi's Needlework Giveaway

 

Ok..this time kali nih dari Rozi's Needlework lak...hadiahnyer pun menarik nih..haja dah la mmg cari kain2..tp tak tau kat mana yg menarik..since rozi ader buat haja pun berminat nk join mana tau ader rezeki...insyaAllah...

Nih la pilihan hati saya.....
"menjahit nih kalo dah dapat kain yg corak sesuai...otak kreatif dh memilih aper bender yg nk dijahit....mesin dan tangan sama lancar menghasilkan produk yg menarik......macam tuh juga yg saya harapkan dari saya yg baru nk menjahit nih....ditambah lagi kalo bertuah dapat memiliki kain seperti yang di atas tuh"

NurelL’s Craft First Giveaway!

 

kali nih haja join Nurell's Craft First Giveaway lak....hadiah menarik...aduh lawanyer reben2 tuh...:) tarikh tutup dia 25 Mac tau...:)

~ Entry Khas : Sararisa Giveaway ~


Kali nih haja join lak Sararisa Craft punyer giveaway.... harap dapat menang kali nih..boleh dipelbagaikan hadihnyer itu...:) Cepat tau tarikh tutup dia 11 Mac 2010

Wednesday, March 3, 2010

~ Me menang~


Alhamdulillah setelah mengikuti pelbagai giveaway alhamdulillah saya menang....sib baik de'Alya nak bagi hadiah ke 2...:) dapat la Haja merasa huhuhu...sangat tak sangka menang sbnrnyer...:)

Tempat ke 2 pun alhamdulillah kan..:) Hehehehe sengaja nk menempelkan bukti di sini...:))

Terima kasih sekali lagi untuk de'Alya

Friday, February 19, 2010

Giveaway~~ Noir Jewelry

 

OK sesapa minat nk beli Jewellery yang menarik nih leh la pergi Noir Jewelry.. 
Haja join giveaway dia sekaligus mempromosikan perniagaan dia.....
Tarikh tutup 26 Februari 2010

Giveaway~~Needle Field 1st Giveaway

 

  
Kali nih giveaway...best tau hadiahnyer unik...doll stokin..sure menarikk...
Closing date as informed:28th February 2010

Giveaway by Needle First

Giveaway~~DE'ALYA GIVEAWAY

Kali nih Haja join  De'Alya lak...tarikh tutup dia 28 Februari 2010...sesapa minat leh la masuk laman nih De'Alya

Giveaway~~NurelL’s Craft First Giveaway!

As usual since Haja pun x update lagi dgn barang2 per kata nk elakkan bersawang Haja nk join semua giveaway....lucky number 1 hopefully...



Ok yang nih haja join NurelL’s Craft....hadiahnyer awsome...mana tau ader rezeki...kawan-kawan yg nk join leh la klik NurelL’s Craft

Ok tuh jerk...mudah...

Sunday, February 7, 2010

Join [ disini hatiku: my 1st giveaway ]


huhuhuhu mcm biasa kali nih haja join lagi giveaway untuk memastikan ader bender terisi dalam blog nih...heheheh this time around haja join dr SINI

Sesapa yg minat jgn lupa tau join giveaway nih...support each other......:) huhuhuhu tarikh tutup dia 
1 MAC 2010

Thursday, January 28, 2010

Button Planet's 1st Birthday



Nampak belon tuh...yeahhhhhhh another giveaway yg haja craft join dr Button Planet....jom ramai2 join....butang2 nih semua comel lagi menarik...uhuhuhuhuhuh.... Mari Join Giveaway nih.....

Tarikh tutup dia 31/1/2010 tau....

Saturday, January 16, 2010

New Craft

Alhamdulillah...masih ader lagi peluang untuk menjahit... Ok Haja dapt permintaan untuk buatkan keychain dari Dayang untuk kawan istimewa dia.... dia nk haja buatkan Spanar + Baju warna merah... setelah puas godeh2 hehehe akhirnyer haja dpt hasilkan mengikut permintaan n alhamdulillah Dayang ske...


nih la hasil akhirnyer...

Kalo ader yang minat leh request ngan Haja....

Friday, January 8, 2010

The New Year Giveaway 2010



Oooohhhh malam nih...pagi subuh yang hening nih Haja love to join any contest n giveaway yang haja jumper...hurmmm Haja ske follow org n mana tau ader rezeki leh dpr hadiah yang menarik...

Kalo nih haja join giveaway My Sweet Den..... menarikkan hadiah2 dia kalo menang...oohhhh harapnyer sayalah GADIS bertuah itu....

A Mini 2010 New Year Paperbag Giveaway!



Love to join all contest and giveaway...:) Hope I can win one of them..
this time around join giveaway from Heart Eco anyone who want to join this giveaway canl blogwalking to her blog.... Nice paperbag geiveaway any way...:)

Sabriena and me Birthday Giveaway !!!



Hope dapat menang hadiah yang Sabriena nak bg sempena birthday dia nnt...besntnyer leh letak segala gunting n peralatan craft aku...:)

PILIHLAH AKU!!!..:)

MYLUVERLYCRAFT GIVEAWAY



Hehehehe...kali nih Haja nak mencuba nasib dalam giveaway yang dianjurkan oleh MYLUVERLYCRAFT hadiahnyer nampak menarik...leh pilih2 mengikut warna kiter..tp Haja terima jerk aper hadiahnyer andai nasib menyebelahi.....

Aper lagi rakan2 jom join..:)

Wednesday, January 6, 2010

✿ New Blog only for Craft ✿

Setelah fikir panjang....
Hajalicious rasa lebih baik asingkan craft n tudung
So bermula hari nih
Maka akan bermulalah secara rasmi blog Luvly Craft nih